13 Şubat 2011 Pazar

Maskenin Arkası

İnsanlar kişiliklerini saklarlar nedenlerine gelince kötü kişiliklerini yansıtmama, bir şeyler kaybetmekten korkma ve karşısındakini kandırarak bütünlüğünü korumak ve devam ettirmek için diyebiliriz. Yüzlerini maskenin arkasına saklarken gülüp geçerler kimi zamanda ağlarlar. Yani bir bilgisayarın vicdanına sahiptirler demek yanlış olur. Maskenin arkasından her zaman kötü yüzler ortaya çıkmaz. Hemen filmlerdeki ünlü senaryolardan biri aklınıza getireyim kötü rolü oynayan adamın son anda iyi rolü paylaşan adamın elini tutup uçurumdan yukarıya çekmesi kötü adamın aslında maskenin arkasındaki iyi yüzü ortaya çıkartmasıdır. Her iki yüzü kullanan insanlarda ikiyüzlü tabir edilen insanlardır. Motive olurken bir anda iki yüzü de görünür. Amaçları genelde karşısındaki bireyi kandırmaktır.Kendilerice zekilerdir de, rollerini iyi oynarlar. Ama kendilerini kandırdıklarını anlamayacak kadar aptal! Bir ah çekelim.. devam edelim. Maskenin arkasındakini görmek için birçok tecrübe edinmiş olduğumuzda büyük yaralar aldığımızda oldu. Hayatta zaten sadece tecrübeden ibaret değil mi? (sadece değil.. ) Ne kadar çok kızarız ama tecrübemiz öncesinde

dolayısıyla "oraya gerçek ismini yazsaydı bilirdim ben yapacağımı" demenin de aslında "bilemedim" demekten farkı yoktur. ( ek$i )
imza: michael jackson (vallahi billahi)


Buradan maskenin arkasındaki kötülere sesleniyorum yatsıya kadar da sürmez. Maskenin arkasındaki iyilere sesleniyorum sizi seviyoruz.. ama şu maskeyi çıkarın bir an önce herkes görsün sizi !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder