28 Ocak 2011 Cuma

İnsan ne için yaşar ? Cevap :


Baya oldu bir şeyler karalamayalı. Bu zaman içerisinde değişik fikirler edinmek farklı görüşlere sahip olmak vardı. Ee tabi insanın bugünüyle dünü aynı olmuyor.Şimdiden konuyu dağıttım gördünüz mü neyse. Gece yatarken sürekli düşüncelere kapılıyorum kendimi sorguluyorum, yaptıklarımı sanki beni izleyen melek ve şeytan misalı gözlemliyorum. Dün gece iki kolumu bağlayıp kafamın altına koydum. Düşün düşün düşün.. neler neler geliyor insanın aklına o anda sanki film oynarken bir anda durdu ve büyük harflerle Sen ne için yaşıyorsun? yazısını gördüm. Yoğunlaşmam gereken konu belli oldu o anda. Ben neyin peşinden koşuyorum? Geçmişten günümüze bakmaya karar verdim uyku tutmamıştı nedense konunun derinliklerine iniyordum. Bir anda yataktan kalktım ve yatağımın altındaki bazasının içindeki eski fotoğrafları çıkardım doğduğumdan digital fotoğraf makinesine geçiş dönemine kadar tüm fotoğraflarıma baktım anaokulu,ilkokul ve ortaokulda da birkaç resim sürekli büyüyorum, boyum uzuyor ama tek bir şey dikkatimi çekti sürekli gülüyorum. Başarmak için mücadele ediyorum aslında o gülümsemeyi tatmak için değil mi? O Anda büyük hazineyi buldum  zaten ''Mutluluk''. Ben mutlu olmak için yaşıyorum evet büyük ideallerim var boyumdan büyük işlere kalkışma planları ama hepsi mutluluğun ötesine geçemez sadece mutluluğumu bir nebze artırır. Kolay mı mutlu olmak peki, iki anahtar ve tek bir sandık var doğru anahtarı bulduktan sonra sandığı açmak kolay lakin anahtarı bulmak zor !

Not : Büyük hazine( National Treasure) izlemenizi tavsiye ederim olay farklı ama mesaj da bir bağlantı var.

2 yorum:

  1. Ben ne için yaşıyorum bunu kendıme sorucam sık sık.. Çok hoş bi yazı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Yazı güzel olmuş ama genel olarak "insan ne için yaşar" sorusuna sadece mutlu olmak diye verilen bir cevap bence eksik bir cevap zira mutluluk bir sonuçtur. Ne için yaşadığını gerçekten bilen insanların her zaman sahip olduğu bir duygudur, insan başarılı olsa da olmasa da veya hayallerine kavuşsa da kavuşmasa da. Sade mutlu olmak için, hayata haksızlık gibi gelmiyor mu?

    YanıtlaSil