6 Şubat 2011 Pazar

Hayatı Yaşamayı Seviyorum

Her şey benim tuşlarımla başlıyor, kendimi boyama kitabı çıkarırmış gibi hissediyorum. İlham sözcüğünü duyardım, gerçekten varmış, etkileniyorum çünkü insanoğlunun doğasında var.İnsan gördükçe, yaşadıkça bazı şeyleri anlamaya başlıyor, iyisinden de kötüsünden de bir ders çıkarabiliyor kimi zaman kötülerden daha iyi sonuçlar ortaya çıktığı aşikar neden bu kadar gevelediğime gelince yavaş yavaş ekmeye başladığım tohumlar yüzeye çıkmaya başladı diyebilirim. Okuduğum kişisel gelişim yazıları ve başarı hikayeleri beni baştan çıkarmaya başladı.Hayatı sorguladıkça ne kadar şanslı olduğumu anlıyorum. Ellerim, ayaklarım, gözlerim, burnum var hatta kulaklarım bile.. Hiç düşünmüş müydünüz gözlerinizin görmediğini, hiç düşünmüş müydünüz ayaklarınızın sakat olduğunu.. ? Kulağa kötü geliyor değil mi ? Bize belirli bir süre verilmiş ortalama Türkiye 'de 70 bu süre.Biz bunu biraz daha kısaltalım 6 aya indirelim ergen bir bireyseniz 6 ay süreniz var ve bu altı ayda ne yapardınız. Eşiniz, sevgiliniz, çocuğunuz, kardeşiniz veya herhangi bir yakınınız 6 ay içinde söylemek istediğiniz kim bilir neler olacaktır ama süre kısa,  keşke sürem uzun olsaydı da şöyle yapabilseydim gibi dilimiz keşkelerle dolardı. Ciddi ciddi düşünün bunu 6 ay ömrünüz var...      dedikten sonra eğer 10 saniye düşündüyseniz donduğunuzu tahmin edebiliyorum.Bende daha önceden düşünmemiştim. Bir çok kulağa hoş gelmeyen düşünceler var ama bunların hiç birini düşünmüyoruz çok bencil davranışlarda bulunmakta ve isyan etmekte üstümüze yok çünkü en kötüsü her zaman bizdedir. Avustralyalı Nick Vujicic ne kolları, ne de bacakları var. Sadece iki parmağı olan palet şeklindeki sol ayağı var ama gerçekten mutlu, sizden 5 dakikanızı ayırmanızı rica ediyorum ;



Nick Vujicic doğuştan sakat bir adam yaşama o kadar bağlı ki hayattan büyük anlamda zevk alıyor, verdiği konferanslarla binlere motive olmuş durumda. Şahsen kendisini ayakta alkışlamak isterdim. Fiziksel olarak üstün gözüküyoruz ama yine de kaybeden biz oluyoruz. Sizden süreyi 6 ayla kısıtlamanızı istemiştim şimdi ( Kaderin ne göstereceği belli olmaz orası ayrı ) 6 aylık süre kısıtlamasını kaldırmanızı ve tekrar düşünmenizi istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder