1 Ocak 2011 Cumartesi

Yayındayız !

01.01.2011 Yayındayız !

Sizce 2011 ne getirir? Ne getireceğini kestirmek mümkün olmasa da; temennim sağlık ve mutluluk.Bir gerçek vardır ki bizi senelerin olgunlaştırdığı birçoğumuz yanlış veya doğru çok önemli kararlar verdik ama görüyorum ki kimi zaman yanlışlarında doğrular kadar yarar sağladığı aşikar.
Buraya kadar ciddi bir hava vardı sanırım. Kimisi - abi yazar mı olacaksın ne ayak veya sen kimsin usta gibi yorumlar söylemiş olanınız vardır. Haşa  usta ben edebiyat yapamam türkçem kısır vs. vs. O zaman şunu sorabilirsiniz niye blog yazıyorsun abi? Hemen söyleyeyim ; bugün şu diziyi izledim çok beğendim diyen gençlik kopyala yapıştır mantığı,sinema eleştirmenleri,spor ve moda yazarları  hepsi birden bu blog grubuna giriyorsa edebiyatı zayıf düşünce ve fikir paylaşımındaki yenilikçi gerçekçilik fikirlerini beyan eden veya paylaşan bir genç olabileceğimi düşündüm.
Uzun uzun yazılar, felsefi düşünceler veya sıkıcı notlar beklemeyin benden istesem de yapamam. Farklı güncel olayları bilimsel ve teknolojik gelişmeleri iş hayatındaki giriş çıkış veya işinize yarayabileceğini düşündüğüm faydalı paylaşımlarda bulunmaya çalışacağım.
Yeni yılınızı kutlar tekrar sağlık, mutluluklar ve başarılar dilerim.

3 yorum:

  1. iyi bir başlangıç olmuş kardeşim. 2011 de müthiş şeyler bekliyor seni. keyfini çıkar :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok beğendim devamını bekliyoruz.. :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.. Gerçekten güzel olmuş, devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil